A vezérlőpult felépítése
Az Invit fiókunkban minden eseményhez elérhető a vezérlőpult, ahonnan tudunk adatot exportálni/importálni, jelentéseket nézni, és minden rendelkezésre álló adatot rendszerezetten kezelni.
1. Felső menüsor
A felső menüből elérhetünk minden adatot ami az INVIT fiókunkhoz tartozik azonban az adatokat adat táblánként ömlesztve.
Használjuk ezt az opciót, hogy ha adatot hogy ha adatot szeretnénk exportálni.
Minden egyes táblánál lehetőségünk van adatokra keresni, nyomtatni, csv formátumban exportálni, illetve adatokat szűrni, komplex szűrési feltételeket beállítani
2. Kapcsolódó adattáblák
A szem ikonra kattintva megjelennek az aktuálisan megtekintett táblához kapcsolódó adattáblák. Ez hasonló a felső menüből elérhető adattáblákhoz azonban a megjelenő adatok itt már szűkítve vannak azokra, amelyek kapcsolatban vannak azzal az adattal, amit épp megtekintünk.
A kapcsolódó adattáblák, mindig az aktuálisan megtekintett adathoz kapcsolódó adatokat tölti be.
Például, az adott eseménynél rákattintunk a "Zeneszám kérések" adattáblára, akkor megtekinthetjük az eseményen milyen zeneszámokat kértek
Ha a megjelenő adattáblában rákattintunk egy adott zenekérésre, akkor a bejövő oldal kapcsoló adattáblái között megtaláljuk, hogy ki kérte illetve ki szavazott a zeneszámra.
Ugyanezen a logikán haladva meg tudjuk keresni ki milyen zeneszámot kért illetve milyen képet töltött fel, mire szavazott a kérdőívben, melyik kérdőív pontra kik szavaztak stb....
3. Kapcsolódó adatok
Kapcsolódó adatok
Minden oldal alján megtalálhatjuk a kapcsolódó adat füleket. Itt adattípusokra bontva megtaláljuk az aktuális lapon megtalálható adatokhoz kapcsolódó adatokat. Illetve innen a legegyszerűbb újakat hozzáadni, törölni, módosítani. Ahhoz hogy a kívánt adat űrlapját megnyissuk, kattintsunk az alábbi ikonra :
Amennyiben adatot szeretnénk exportálni, illetve tovább szűrni, használjuk az aktuális lap tetején megtalálható kapcsolódó "Kapcsolódó adattáblák" Opciót ! (Ezt a lehetőséget a 2.-es pontban tárgyaltuk)